21.11.2012

Hevimestassa

Niinkuin aikaisemmin mainitsin niin videokuvausta olen jonkin verran aloitellut ja ihan siitäkin syystä, että valokuvauksen suhteen pihalla on niin vähän valoisaa aikaa ja yleensä sen ajan on muuta tekemistä. Myös ilmat ei suosi näin loppu syksystä ollenkaan - vettä sataa ja harmaan tylsä keli, joka ei ole kovin otollinen still-kuvaamiseen. Tai no hyviä kuviahan saa aina, mutta kelien suhteen saa pinnistellä niiden hyvien otosten suhteen.

Lukijoita on tullut jostain kumman syystä lisää tänne, vaikka päivitystahti on tipahtanut erittäin vähäiseksi, joten laitetaan nyt jotakin ees esille.
Videokuvaushommissa siis olin ja valokuvaaminen itsessään jäi vähäiselle, kun olin säätänyt kameran asetukset videokuvaamiseen sopivaksi ja taisi olla koko illan liveview -tila käytössä, jota en muutenkaan still-kuvaamisessa yleensä käytä muutakuin tarkentamiseen.
Keikalta irtosi ainoastaan kaksi(2) kappaletta kuvia, jotka oli vähän hätäisesti otettu, mutta sisältö on tärkeä ja näytettyäni tuttavalle kuvan niin näytti menevän kuumille kiville siitä huolimatta, että teknisesti se ei omaan silmään natsannut.


Sormikin sattui tulemaan kuvaan, eikä kyllä mitään hajua minkä takia. Luultavasti säädin samaan aikaan jotain muuta kamerasta kun otin tämän. Joten huolellisesti tätä ei ole otettu. Siitä huolimatta tämä magic-sormi jää vähemmälle huomiolle tunnelmallisen levyesittelyn myötä!

Oma PR-toiminta on jo jonkin verran tuonut tulosta ja ks. levynkannen sisällöstä löytyneekin oma nimi, joka on aina eteenpäin tätä toimintaan. Olkoot sitten videokuvaamista tai still-kuvaamista.

Tunnustan, että tällaista musiikkia vähemmän on tullut kuunneltua eikä kuulu sinne mun soitetuimpien listoille, mutta useamman kerran ollut livenä kuuntelemassa ja levyä kämpillä kuunnellen olen tullut siihen tulokseen, että täähän onkin hyvä! Oma tiivistelmä: Raskasta musiikkia hyvällä asenteella, jonka sanoma toimii.

Jos sattuu lukijoista löytymään raskaamman musiikin ystäviä tai haluatte katsoa millaista olen kuvaillut niin suunta kohti Quake The Earth - We Own The Streets LIVE (Youtube).

Mainittakoon vielä, että editointia en ole itse tehnyt. Suurinosa videolla näkyvää matskua olen kuvannut, mutta myös pätkiä joita pojat itse kuvannut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti